1. پایون پلیمر
  2. »
  3. مستربچ پایه پلی کربنات

مستربچ‌های پایه پلی کربنات در خانواده پلاستیک‌های پلی استری قرار می‌گیرند که از پرکاربردترین پلیمرهای سازگار با محیط زیست در صنعت است. از جمله کاربردهای مستربچ پایه پلی کربنات تولید قطعات خودرو و بطری های غذای کودک می‌توان اشاره کرد که به دلیل پایداری و استحکام حرارتی بالا از این نوع پلیمر در تولید آنها استفاده می‌شود. میزان مصرف این ماده بسیار ارزشمند در دنیا به سرعت رو به افزایش است و کاربردهای متنوع  و جدیدی در انتظار طرفداران این پلیمر خاص می‌باشد.

مستربچ صنعتی چیست؟

از مستربچ های صنعتی در صنایعی نظیر خودروسازی و ساختمان‌سازی و دیگر صنایع مشابه استفاده می‌شود که نیازمند خواصی از جمله استحکام بالا هستند. این نوع از مستربچ‌ها بر اساس نوع پایه پلیمری  که در تولید آنها استفاده شده داراری انواع مختلف و کاربردهای مختلفی هستند که مستربچ پایه پلی کربنات که در بازار مستربچ پلی کربنات نیز اطلاق می‌شود، یکی از انواع مستربچ‌های صنعتی است.

ویژگی‌های مستربچ پایه پلی کربنات

یکی از انواع بی‌شمار خانواده پلیمرهای ترموپلاستیک که عرضه به بازار می‌شوند، نوع شفافی از پلیمر است که به آن پلی کربنات می‌گویند. از جمله ویژگی‌های بارز پلی کربنات‌ها مقاومت آن‌ها در برابر شرایط و عوامل جوی و فیزیکی است که دلیل استفاده زیاد این نوع پلیمر در صنایع مختلف و در مقادیر بسیار زیاد است.

از دیگر ویژگی‌های مثبت مستربچ پایه پلی کربنات وزن بسیار اندک آن است که باعث شده کارایی این محصول بیش از پیش افزایش پیدا کند.

کاربردهای مستربچ پایه پلی کربنات

از کاربردهای مستربچ پلی کربنات این است که می‌توان از این پلیمر در صنایع فروش انواع مستربچ رنگی و مشکی استفاده کرد و همچنین می‌توان از این پلیمر به عنوان جایگزینی مناسب برای شفافیت بخشیدن به وسایل و سازه‌های پلاستیکی استفاده کرد.

خرید مستربچ پایه پلی کربنات

گاهی تولیدکنندگان مستربچ پلی کربنات به دنبال بهترین خریداران مستربچ  پلی کربنات بی رنگ هستند، که بتوانند فروش مستربچ پلی کربنات را به بهترین شکل ممکن به انجام برسانند، نمی‌تواند قیمتی ثابت و دقیق برای خرید مستربچ پایه پلی کربنات ارائه دهند؛ بنابراین قیمت مستربچ پایه پلی کربنات را برحسب معیارهای روز و قیمت‌های به روز شده مواد اولیه محاسبه می‌کنند لذا جهت استعلام قیمت مستربچ پایه پلی کربنات می‌توانید با شماره‌های 56572878 021 و 56572879 021 تماس بگیرید.

سوالات متداول

کاربردهای مستربچ پایه پلی کربنات چیست؟

از کاربردهای مستربچ پلی کربنات این است که می‌توان از این پلیمر در صنایع فروش انواع مستربچ رنگی و مشکی استفاده کرد و همچنین می‌توان از این پلیمر به عنوان جایگزینی مناسب برای شفافیت بخشیدن به وسایل و سازه‌های پلاستیکی استفاده کرد.

مستربچ صنعتی چیست؟

از مستربچ های صنعتی در صنایعی نظیر خودروسازی و ساختمان‌سازی و دیگر صنایع مشابه استفاده می‌شود که نیازمند خواصی از جمله استحکام بالا هستند. این نوع از مستربچ‌ها بر اساس نوع پایه پلیمری  که در تولید آنها استفاده شده داراری انواع مختلف و کاربردهای مختلفی هستند که مستربچ پایه پلی کربنات که در بازار مستربچ پلی کربنات نیز اطلاق می‌شود، یکی از انواع مستربچ‌های صنعتی است.

قیمت مستربچ پایه پلی کربنات چگونه تعیین می‌شود؟

قیمت مستربچ پایه پلی کربنات را برحسب معیارهای روز و قیمت‌های به روز شده مواد اولیه محاسبه می‌کنند لذا جهت استعلام قیمت مستربچ پایه پلی کربنات می‌توانید با شماره‌های 56572878 021 و 56572879 021 تماس بگیرید.

فهرست